przepisy

zdrowe śniadanie

Od wczoraj nie opuszcza mnie dobry humor. Siłownia doładowała energią (…i cudownymi zakwasami), trwająca “wiosna” dodała skrzydeł, a wieczór filmowy (a właściwie cała noc) zainspirowała do kolejnych działań. Nie przeraża mnie nawet perspektywa popołudnia spędzonego w pracy. Oh, jak mi dobrze!
Dzisiejsza propozycja to zdrowe połączenie górskich płatków, owoców, jogurtu i bakalii – idealne jako drugie śniadanie lub deser po obiedzie. Jeżeli chcecie wykorzystać to “danie” jako pierwszy posiłek dnia, koniecznie zjedzcie coś jeszcze – choć dodaje energii, nie uwierzę że wystarczająco się tym najecie.
Składniki:
– 5 czubatych łyżek płatków górskich
– 150 ml jogurtu naturalnego
– dowolne owoce (ja użyłam gruszek, bo uwielbiam ich połączenie z prażonymi migdałami)
– płatki migdałów
– płatki orzecha kokosowego
– płatki suszonego mango
– orzechy laskowe
1. Orzechy laskowe drobno siekamy.
2. Płatki migdałowe wsypujemy na suchą, rozgrzaną patelnię, skręcamy ogień do minimum i czekamy aż lekko się zrumienią, co jakiś czas mieszając.
3. W czystym naczyniu układamy na przemian płatki górskie, jogurt, owoce i bakalie.
4. Puszczamy muzyczkę https://soundcloud.com/jtijn/squirtle-squad-pyrl002 i zajadamy.
PS. KONKURS! Jeżeli przypasowała Wam muzyka, to TUTAJ są do wygrania bilety na imprezę, na której na pewno usłyszycie ten kawałek!

 

 

2 thoughts on “zdrowe śniadanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *