przepisy

fit koktajl z amarantusem

Stos zaległych przepisów czekał na dogodną chwilę, gdzie w towarzystwie aromatycznej kawy i pachnących ciastek miałam raz za razem wrzucić wszystkie na bloga. Niestety życie bywa nieprzewidywalne i mój niezawodny komputer lekko jakby zawiódł, a wraz z nim, wszystko co do tej pory gromadziłam na różnych dyskach zniknęło. Nowych przepisów raczej brak – ostatnio jestem gdzieś po środku drogi, między “nie mogę aż tyle jeść”, a “pieprzyć diety, zjem byle co”. Dziś więc przesyłam Wam tylko buziaki by przypomnieć, że żyję i podaję składniki na “zapychający” koktajl – fit koktajl z amarantusem.

Amarantus jest jedną z najstarszych roślin świata. Ma dużo błonnika, jak i wiele cennych składników mineralnych. Nie zawiera glutenu, więc jest dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy cierpią na celiakię.

fit koktajl z amarantusem

 Składniki:
– ziarno amarantusa (trzy łyżki)
– duży banan
– mleko waniliowe (lub kokosowe) – 100 ml
– jedno kiwi
– garść suszonych malin (lub świeżych oczywiście)
– płatki owsiane (garść)
– jogurt brzoskwiniowy (najlepiej naturalny zmieszany z brzoskwiniami) – 100 ml

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *