przepisy

koktajl z kawą i błonnikiem

Dziś przepis na koktajl z kawą, co by się wzmocnić w te weekendy. Jak to po sobocie bywa, na chwilę przed piętnastą, dalej króluję na łóżku w towarzystwie kołdry, koca i milion pięciuset poduszek. Weekend regularnie nie dodaje, a odbiera mi siły i choć zdarzają mi się wolne niedziele, to z reguły wcale się nie wysypiam. Nie narzekam, jest pięknie, uśmiecham się od ucha do ucha i szukam energii potrzebnej dziś do bycia uroczą ciocią. Siły odnajduję w śniadaniowym koktajlu – z kawą, by wzmocnić i błonnikiem, by nasycić. Koktajl z kawą, będzie idealny zarówno na pierwsze jak i drugie śniadanie. W połączeniu z lodami, będzie idealnym chłodzącym i pobudzającym napojem.

kawowy koktajl
Składniki:
– jeden duży banan
– filiżanka bardzo mocnej, mrożonej kawy
– dwie gałki lodów śmietankowych
– cztery łyżki chrupek zbożowych z błonnikiem
– 200 ml zimnego mleka
kawowy koktajl
W naczyniu umieszczamy kolejno: banana, lody i chrupki zbożowe.
Zalewamy kawą, dodajemy mleko.
Całość blendujemy.
Przelewamy do ulubionej czystej szklaneczki.

 

Cieszymy się niedzielą.
koktajl z kawą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *