przepisy

owocowy koktajl z imbirem

10 dni bez wpisu, kolejny dzień bez zdrowia. Choroba zmęczyła za bardzo, upał się nie pojawił. Bez biegania można zwariować,  biegać z takim kaszlem to wariactwo samo w sobie. Jak zwykle nie osiadam na laurach, trenuję w domu ile jestem w stanie, staram się znów “normalnie” jeść, pilnuję diety i piję koktajle. Dziś przepis na kolejny owocowy koktajl, bo statystyki mówią, że lubicie je najbardziej.
owocowy koktajl

 

Owocowy koktajl z imbirem
 
Składniki:
– słodkie jabłko
– banan
– nektar nektarynka
– szklanka wody
– odrobina imbiru
Owoce pokroić, zalać wodą.
Zetrzeć na tarce trochę imbiru ( NIE obieramy go ze skórki ).
Całość zblendować.
owocowy koktajl

 

5 thoughts on “owocowy koktajl z imbirem

  1. czy to są skłądniki na 1 porcję?-zawsze mnie to zastanawia,gdy widzę przepis na koktajl,bo traktuję go jako posiłek-np. drugie śniadanie-i tradycyjnie zjadam np. 1 banana,a w koktajlu jest to już kilka składników(często owoców),czyli zjada się więcej niż tradycyjnie-i to mój dylemat,czy nadal traktować koktajl jako fit posiłek.

    1. ja również traktuję to jako posiłek, np drugie śniadanie 🙂 osobiście nie najadłabym się jednym bananem, więc wolę zrobić taki koktajl – z tych składników wyszła mi jedna bardzo wysoka szklanka 🙂

    2. hmn, jeden banan to ok. 160 kalorii, nie uważasz, że to trochę mało jak na jeden posiłek?;) Zakładając, że nie ważysz mniej jak 50 kg, to taki koktajl będzie idealny;)

      Na ogół jestem przyzwyczajony do "zielonych" koktajlów, pora spróbować czegoś innego;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *