odchudzanie, treningi

sexy pupa w 30 dni

Startujemy z zapowiedzianą akcją – SEXY PUPA W 30 DNI. Już na początku zgaszę Wasz entuzjazm – jeśli całe życie nie robicie nic innego, niż wpieprzanie słodyczy zapijanych colą, to te 30 dni nie zamieni Waszych pupek w tyłek Jen Selter. JEDNAK jeśli nie zrobicie pierwszego kroku, by coś z tym zrobić, Wasze tyłeczki będą wkrótce wyglądać jak ten z najgorszego snu, gdzie cellulitu macie więcej niż powodów radości, a pokonanie drogi do lodówki, przyprawia o zadyszkę. To może być Wasz pierwszy krok do lepszej siebie lub ostatni szlif do wymarzonej pupy. Bez względu na wszystko – GWARANTUJĘ, że wykonując wszystkie ćwiczenia, zapewnicie sobie sporo pozytywnych zmian i na pewno będziecie bardzo zadowolone z faktu, że podjęłyście się tego zadania.

ZACZYNAMY walkę o lepszy tyłek!
MOJE PODSUMOWANIE AKCJI I EFEKTY: sexy pupa w 30 dni – podsumowanie
POTRZEBNY CZAS: conajmniej 30 minut dziennie
CZAS TRWANIA AKCJI to miesiąc

DO KOGO SKIEROWANA jest akcja?

Przede wszystkim do dziewczyn, które na co dzień nie ćwiczą lub często próbują, ale mają słomiany zapał. Jeżeli jesteś dziewczyną, która już ćwiczy – super! Te ćwiczenia na pewno pomogą nie wypaść Ci z formy. (Akcja skierowana jest głównie do kobiet, dlatego Panowie – jeśli to czytacie – nie obrażajcie się, że pomijam Was we wpisie :))

WAŻNE: pamiętajcie, by przed każdym ćwiczeniem się rozgrzać oraz po każdym rozciągnąć! Poniżej rozpisane dni z ćwiczeniami.

Zachęcam, by każda z Was, która przystąpi do akcji zrobiła sobie zdjęcie “przed”, by widzieć jakie efekty przyniósł trening. Raz w tygodniu pojawi się wpis, w którym opiszę swoje wrażenia i Was również zachęcam do włączenia się w dyskusję. Niewykluczone, że w między czasie również pojawią się kolejne wpisy – na bieżąco będę informować o tym tutaj: https://facebook.com/bazyliowymus – będę się baaaardzo starać, by Wasza motywacja nie uciekała do cukierni pełnej pączków. Jeżeli nie wysiądę po drodze i zdobędę się na odwagę, to pod koniec miesiąca wrzucę efekty mojej metamorfozy wraz z porównaniem “przed i po”, do czego Was również zachęcam – liczę na to, że aktywnie włączycie się do akcji (pierwsza akcja miała miejsce w sierpniu, efekty możecie obejrzeć TUTAJ: sexy pupa, moja metamorfoza). STARTUJEMY!


sexy pupa w 30 dni

Dzień PIERWSZY

Ćwiczenia z Mel B

Dzień DRUGI – wolne

Dzień drugi jest dniem wolnym. Jeśli wczoraj ćwiczyłaś pierwszy raz od stu lat, na pewno czujesz dziś zakwasy i marzysz o masażu. Zrób dziś coś dla siebie – kup ulubioną gazetę (albo magazyn sportowy, po który nigdy wcześniej nie sięgałaś), obejrzyj ukochany film, nałóż maseczkę, zrób coś smacznego (może koktajl – przepisy na koktajle). Poświęć przynajmniej 30 minut dla siebie.

Dzień TRZECI

Sylwia Szostak – Ćwiczenia na pośladki 

Jeśli po pierwszym dniu nie miałaś zakwasów, to ten powinien Ci ich dostarczyć 🙂

 

Dzień CZWARTY – wolne 

Zastanów się nad tym, jaka jest Twoja motywacja. Pomyśl, co jeszcze możesz zrobić dla siebie, by czuć się ze sobą lepiej. Nie trać wiary, wierz w niemożliwe. Marzenia naprawdę się spełniają! Obejrzyj film Łukasza Jakóbiaka  – “Skąd brać siłę i motywację do realizacji swoich marzeń?”: https://www.youtube.com/watch?v=oWP0cd7o_Sk , oraz przeczytaj ten tekst: 20 głupich motywacji do ćwiczeń

 

Dzień PIĄTY

Dziś najdłuższy filmik, ale wierzę, że dacie radę:

Tamilee Webb’s – Chcę mieć takie pośladki

Dzień SZÓSTY – wolne 

Odpocznij. Zrób sobie dobrą herbatę, przeczytaj tekst: 

Jak znaleźć czas na ćwiczenia?

Dzień SIÓDMY

W normalnym trybie powinnaś dziś odpalić kolejny filmik i zabrać się ćwiczenia. Jeśli masz siłę, zrób to. Przejdź do filmu, który w tym tygodniu podobał Ci się najbardziej i wykonaj serię ćwiczeń. Jeśli naprawdę nie jesteś w stanie, idź na dłuuuugi spacer z kimś bliskim. Może zamiast zaległej kawy z przyjaciółką zrobicie sobie wycieczkę po lesie? Szybki marsz na pewno pozwoli Ci spalić kolejne kalorie i poprawi krążenie.
Jeśli idziesz gdzieś na imprezę, staraj się pić mniej lub totalnie odstaw alkohol. Wiem, że latem zimne piwko smakuje że oh ah, a zimą grzaniec jest koniecznością, ale pomyśl, że to tylko kilka minut radości, a “piwny brzuszek” pozostaje na dłużej. Nie siedź na kanapie – jeśli jesteś w klubie, tańcz. Nie ma przyjemniejszego treningu.

Dzień ÓSMY

Powtórz dokładnie to co robiłaś wczoraj. Dodatkowo poszukaj inspiracji do dalszych działań nad swoją sylwetką. Mogą to być inspirujące zdjęcia? Odsyłam tutaj: inspirujące profile na Instagramie.

Dzień DZIEWIĄTY

Dziś ponownie filmik Tamilee Webb’s – chcę mieć takie pośladki.

Daj z siebie wszystko, wierzę, że dasz radę.

Dzień DZIESIĄTY – wolne 

Ćwiczenia to nie wszystko. Równie ważna ( może nawet ważniejsza ) jest dieta. Zacznij od prostych zmian. Zamiast wprowadzać kolejne głodówki, popracuj nad nawykami żywieniowymi. Sprawdzaj na bieżąco przepisy dodawane na blog. Te stare nie zawsze były dietetyczne, ale te teraz zawsze staram się wrzucać jak najzdrowsze.

Kilka prostych wskazówek znajdziesz tutaj:

5 kroków do płaskiego brzucha część pierwsza

5 kroków do płaskiego brzucha część druga

Dzień JEDENASTY

Link na dziś, Victoria’s Secret Angel Butt Workout:

Dzień DWUNASTY – wolne

Pamiętaj by i dziś znaleźć dla siebie czas. Przejrzyj również wpis 5 fit kanałów, które warto subskrybować, myślę, że na każdym z podanych kanałów znajdziesz fachową wiedzę zarówno na temat żywienia, jak i ćwiczeń.

Dzień TRZYNASTY

Jeśli jesteś w stanie, wykonaj dziś dwa filmiki. Spróbuj, nawet jeśli wydaje Ci się, że nie dasz rady. Może się nie uda- wtedy powiesz “trudno”, ale pamiętaj, że już każda próba bycia lepszą, sprawia że… jesteś lepsza.

 

Dzień CZTERNASTY – wolne

Idź na spacer – niech trwa przynajmniej 30 minut.

Jeżeli masz siłę, zrób godzinny, ale niech Twoje tempo będzie szybkim marszem. Zastanów się nad tym, gdzie robisz błędy i w jaki sposób możesz je wyeliminować, przeczytaj: 10 błędów popełnianych podczas odchudzania

Dzień PIĘTNASTY


Dziś dzień z Chodakowską, ponownie wykonaj dwa krótkie filmiki:

Chodakowska – brazylijskie pośladki

 

 

Dzień SZESNASTY – wolne

Za nami połowa walki. Odpocznij, uśmiechnij się, daj znać w komentarzu jak Ci idzie.

Dzień SIEDEMNASTY

Kolejny dzień ćwiczenia z Mel B, tym razem aż dwa filmiki:

Dzień OSIEMNASTY – wolne

Znajdź dla siebie na dziś jakąkolwiek aktywność. Może to być gruntowne sprzątanie, mycie okien, cokolwiek. Może to być spacer, albo wyjście na basen.

Dzień DZIEWIĘTNASTY

Film ze strasznie denerwującym lektorem, jednak wykonywałam kiedyś te same ćwiczenia z taką babeczką (niestety nie mogę znaleźć) i były naprawdę niezłe.

Dzień DWUDZIESTY – wolne

Jeżeli trenujesz, a dalej miewasz kiepskie humory, przeczytaj wpis: Dlaczego nie jesteś szczęśliwy? Przemyśl sobie pewne sprawy, może warto w końcu trochę uporządkować swoje życie?

Dzień DWUDZIESTY PIERWSZY 

Dziś trening z Anią Lewandowską. Wrzucam link do jednej części, ale jeśli jesteś w stanie, zrób też część drugą. Jeżeli zabraknie Ci sił, wykonaj jeszcze 3 serie po 20 przysiadów.

Dzień DWUDZIESTY DRUGI – wolne

Odpocznij i zajrzyj do wpisu z motywującymi filmikami: motywujące filmiki


Dzień DWUDZIESTY TRZECI


Ćwiczenia na jędrne pośladki – Sylwia Szostak
– nie zapominajcie wykonywać zaleconej ilości powtórzeń, przed przejściem do kolejnego ćwiczenia

 

 

Dzień DWUDZIESTY CZWARTY – wolne

Tydzień do końca, cieszycie się? A może już czujecie, że to nie jest koniec, a początek Waszej drogi?

Dzień DWUDZIESTY PIĄTY

Dziś: 30 Day Fat Burn: Legs and Butt Shaper Workout

 

Dzień DWUDZIESTY SZÓSTY – wolne
Już niewiele zostało do końca. Jeśli nadal “walczysz”, to najprawdopodobniej już wytrwasz i bez problemu dotrzesz do końca akcji. Pomyśl więc o tym, co możesz następnie dla siebie zrobić. Nie rezygnuj z aktywności. Niech ten miesiąc będzie początkiem, a nie końcem. Wiem, że to trochę głupie gadanie, ale naprawdę uwierz mi, jestem jedną z tych, która tę szansę wykorzystała jako start i dziś naprawdę nie żałuję, że tak zrobiłam. Przeczytaj tekst 10 najgłupszych wymówek od treningu i zastanów się, czy dotychczas któraś z nich nie była Twoja. Pokonaj swoje słabości i pokonaj te wymówki. Działaj.



Dzień DWUDZIESTY SIÓDMY

Na dziś dwa filmiki z Mel B – najpierw rozgrzewka, później trening pośladków 😉

Dzień DWUDZIESTY ÓSMY – wolne

Mimo iż macie dziś wolne, spróbujcie znaleźć godzinę na jakąkolwiek aktywność fizyczną. Może to być godzinny spacer, może być przejażdżka na rowerze lub jazda na łyżwach. Cokolwiek. Jeśli wybierzecie chodzenie po sklepach, niech to będą dwie godziny 🙂

Dzień DWUDZIESTY DZIEWIĄTY

Ćwiczymy z Mel B:

 

oraz robimy “ANGEL LEGS”:

 

Dzień TRZYDZIESTY – wolne

Nie poddawaj się. Jeśli wysiadłaś w między czasie, zacznij od nowa. Może pora jeszcze bardziej wziąć się za siebie? Czy widzisz zmiany? Jak się z nimi czujesz?Jeśli dotrwałaś do tego dnia i zrobiłaś cały plan, daj znać. Nic tak nie działa jak wzajemna motywacja.

Dzień TRZYDZIESTY PIERWSZY

Dziś ostatni dzień akcji SEXY PUPA W 30 DNI! Wybierz dowolne dwa filmiki, które odpowiadały Ci najbardziej. Wykonaj je. Zrób sobie zdjęcie “po” i porównaj efekty sprzed miesiąca. Widzisz różnicę? Właśnie o to chodziło!

 

12 thoughts on “sexy pupa w 30 dni

  1. jeżeli opuścimy jeden dzień treningu i nadrobimy go następnego dnia (więc będziemy ćwiczyć dwa dni pod rząd, bo raz w dzień odpoczynku i raz w normalny dzień) może to zmienić efekt ćwiczeń?

    1. dziękuję bardzo, bardzo mnie motywujesz i mi pomagasz! ćwiczę już prawie tydzień, jestem zmęczona i mi bardzo często mi się nie chce, ale kiedy wstaję i czuję zakwasy na udach i pośladkach od razu tracę wątpliwości i marzę wręcz o kolejnym treningu! Mam nadzieję, że niedługo (jak tylko będziesz mogła oraz chciała) pojawi się kolejna 'część' treningu na pośladki, bardziej rozszerzona i udoskonalona, aby każda dziewczyna która spróbowała treningów z Tobą i widzi efekty mogła to kontynuować i być z siebie coraz bardziej dumna dzięki Tobie! :)Po miesiącu treningów jeszcze się odezwę i jestem pewna, że będę mogła pochwalić się swoimi osiągnięciami oraz zmotywować w jakiś sposób inne dziewczyny!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *