przepisy

drugie śniadanie – część trzecia

 

Trzeci dzień akcji POMYSŁY NA DRUGIE ŚNIADANIE. Tym razem przyszła pora na płatki z odżywką białkową. Przygotowanie ich zajmuje jak zwykle bardzo mało czasu, a i na pewno zaspokoi wasz głód, jak i kubki smakowe. Jeżeli szukacie pomysłów i przepisów na drugie śniadanie to wszystkie zgromadzone podczas akcji, będą dostępne tutaj: drugie śniadanie – akcja
PŁATKI ŻYTNIE Z ODŻYWKĄ BIAŁKOWĄ I OWOCAMI

Składniki:
4 łyżki płatków żytnich
czekoladowa odżywka białkowa – 30 gramów ( ja użyłam tej z Bulk Powders – www )
pół banana
maliny – kilka sztuk
owoce goji – łyżka ( do kupienia tutaj: www )
kawałki kokosa – łyżka ( są w Lidlu i Tesco, ale jeśli wolicie, zamieńcie je na łyżeczkę wiórków )
woda – szklanka

Przepis:
1. Rozgrzewamy piekarnik.
2. Gotujemy wodę
3. Płatki wsypujemy do miseczki.
4. Do rozgrzanego piekarnika wkładamy przekrojonego banana.
5. Zalewamy płatki wrzątkiem.
4. Gdy płatki napęcznieją, dodajemy odżywkę, dokładnie mieszamy.
5. Dodajemy maliny ( jeśli są mrożone, na pewno “złapią” temperaturę płatków i będą rozmrożone nim zdążymy się za nie zabrać ).
6. Dorzucamy jagody goji, kawałki kokosa.
7. Dokładamy podpieczonego banana.
8. Jeśli drugie śniadanie zjadacie poza domem, przełóżcie jedzenie do plastikowego pojemnika i zabierzcie je ze sobą.

PS. Wiem, że w Bulk Powders są super promocje, ale pamiętajcie, że jeśli ich nie ma, wpisując kod BAZYLIOWY otrzymujecie 20% rabatu )

drugie śniadanie

 

pomysły na drugie śniadanie

 

1 thought on “drugie śniadanie – część trzecia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *