przepisy

drugie śniadanie – koktajl ze spiruliną

Kolejny dzień akcji “POMYSŁY NA DRUGIE ŚNIADANIE“, a więc i wrzucam kolejny przepis. Z racji, iż dzisiaj niedziela, wrzucę Wam przepis na sycący KOKTAJL ZE SPIRULINĄ, który ma nie tylko energetycznie zielony kolor, ale i dzięki zawartości jarmużu, na pewno Was nasyci. O tym dlaczego warto sięgać po spirulinę przeczytacie tutaj: SPIRULINA – co to jest?. Wszystkim, którzy zapytają o to, czy koktajl ze spiruliną może być “zjadliwy”, od razu odpowiadam: MOŻE. Wiem, że spirulina jest ohydna, ale naprawdę ten koktajl, jest dobrym sposobem na to, by przełknąć ją bez obrzydzenia. Także do dzieła!
KOKTAJL ZE SPIRULINĄ
Składniki:
– jarmuż – duża garść
– brzoskwinia z puszki – dwie połówki
– kiwi – jeden dojrzały owoc
– woda – pół szklanki
– spirulina – jedna miarka ( 3/4 łyżeczki)
Przepis jakże prosty: wszystkie składniki umieszczamy w pojemniku i miksujemy!

Pozostałe wpisy z akcji tutaj: pomysły na drugie śniadanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *