treningi

sexy pupa – tydzień czwarty oraz piąty

Ostatnie dni akcji. Jeśli interesuje Cię seksowna pupa w 30 dni, dołącz do nas i działaj. Tym razem tydzień czwarty i końcówka akcji czyli piąty. Zamieszczam je w jednym wpisie, byście bez problemu się odnalazły. Wszystkie treningi na pośladki rozpisane na każdy kolejny tydzień wraz ze zdjęciami “przed i po” znajdziecie tutaj: sexy pupa PODSUMOWANIE AKCJI. Zachęcam Was dziewczyny do chwalenia się swoją metamorfozą

 seksowna pupa w 30 dni


Dzień DWUDZIESTY DRUGI – wolne

Odpocznij i zajrzyj do wpisu z motywującymi filmikami: motywujące filmiki

Dzień DWUDZIESTY TRZECI


Ćwiczenia na jędrne pośladki – Sylwia Szostak
– nie zapominajcie wykonywać zaleconej ilości powtórzeń, przed przejściem do kolejnego ćwiczenia

Dzień DWUDZIESTY CZWARTY – wolne

Tydzień do końca, cieszycie się? A może już czujecie, że to nie jest koniec, a początek Waszej drogi?

Dzień DWUDZIESTY PIĄTY

Dziś: 30 Day Fat Burn: Legs and Butt Shaper Workout

Dzień DWUDZIESTY SZÓSTY – wolne

Już niewiele zostało do końca. Jeśli nadal “walczysz”, to najprawdopodobniej już wytrwasz i bez problemu dotrzesz do końca akcji. Pomyśl więc o tym, co możesz następnie dla siebie zrobić. Nie rezygnuj z aktywności. Niech ten miesiąc będzie początkiem, a nie końcem. Wiem, że to trochę głupie gadanie, ale naprawdę uwierz mi, jestem jedną z tych, która tę szansę wykorzystała jako start i dziś naprawdę nie żałuję, że tak zrobiłam. Przeczytaj tekst 10 najgłupszych wymówek od treningu i zastanów się, czy dotychczas któraś z nich nie była Twoja. Pokonaj swoje słabości i pokonaj te wymówki. Działaj.


Dzień DWUDZIESTY SIÓDMY

Na dziś dwa filmiki z Mel B:

https://www.youtube.com/watch?v=GCQBYPA2g9c

Dzień DWUDZIESTY ÓSMY – wolne

Mimo iż macie dziś wolne, spróbujcie znaleźć godzinę na jakąkolwiek aktywność fizyczną. Może to być godzinny spacer, może być przejażdżka na rowerze lub jazda na łyżwach. Cokolwiek. Jeśli wybierzecie chodzenie po sklepach, niech to będą dwie godziny 🙂

Dzień DWUDZIESTY DZIEWIĄTY

Dziś ćwiczymy z Mel B:

…oraz “ANGEL LEGS”:

Dzień TRZYDZIESTY – wolne

Nie poddawaj się. Jeśli wysiadłaś w między czasie, zacznij od nowa. Może pora jeszcze bardziej wziąć się za siebie? Czy widzisz zmiany? Jak się z nimi czujesz?Jeśli dotrwałaś do tego dnia i zrobiłaś cały plan, daj znać. Nic tak nie działa jak wzajemna motywacja.

Dzień TRZYDZIESTY PIERWSZY

Dziś ostatni dzień! Wybierz dowolne dwa filmiki, które odpowiadały Ci najbardziej. Wykonaj je. Zrób sobie zdjęcie “po” i porównaj efekty sprzed miesiąca. Widzisz różnicę? Właśnie o to chodziło!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *