przepisy

drugie śniadanie – część ósma

 

Kolejny odcinek serii “pomysły na drugie śniadanie“. Dziś na śniadanie lekka sałatka z tłustym serem feta ( Tłusty Czwartek zobowiązuje ;)), podawana z waflami ryżowymi i selerem naciowym do pochrupania. Ser feta i pestki słonecznika w sałatce sprawią, że będziecie nasyceni, jedząc przy tym całkiem zdrowy i lekki posiłek. Wszystko jak zwykle wrzucamy do pudełka i zabieramy ze sobą do szkoły / pracy / na trening.
POMYSŁY NA DRUGIE ŚNIADANIE

Składniki:

– 3 wafle ryżowe
– duża gałązka selera naciowego
– sałata lodowa – trzy duże liście
– ogórek zielony – połówka
– ser feta – dwie łyżki pokruszonego
– słonecznik łuskany – łyżka
– ulubiona oliwa – łyżka
– siemię lniane – łyżeczka
– jagody goji – łyżka ( do kupienia tutaj: bulkpowders.pl/jagoda-goji-suszona-pl.html )

1. Sałatę myjemy dokładnie i osuszamy.
2. Rozdzieramy listki, wkładamy do pojemnika. Skrapiamy oliwą.
3. Fetę kruszymy, dodajemy.
4. Ogórka myjemy, kroimy w plasterki.
5. Słonecznik wsypujemy na suchą i rozgrzaną patelnię. Prażymy na małym ogniu aż zacznie uwalniać aromat.
6. Dodajemy jagody goji.
7. Jeśli jest taka możliwość – mielimy siemię lniane. Dodajemy.
8. Dorzucamy podprażony słonecznik, mieszamy.
9. Seler naciowy myjemy, kroimy wzdłuż na trzy części i łamiemy gałązki tak, by zmieściły się w naszym pudełku. Dokładamy wafle, zamykamy i w drogę!

Pamiętajcie, że jeśli zdecydujecie się na jagody goji w sklepie www.bulkpowders.pl, po wpisaniu kodu BAZYLIOWY otrzymacie 20% rabatu!

1 thought on “drugie śniadanie – część ósma

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *