odchudzanie, treningi

płaski brzuch na wiosnę – tydzień czwarty

Czwarty tydzień akcji PŁASKI BRZUCH NA WIOSNĘ, czas start! Jak i w poprzednich tygodniach, tak i tym razem przypominam, by przed ćwiczeniami dobrze się rozgrzać, a po ćwiczeniach jeszcze lepiej rozciągnąć. Filmiki z rozgrzewką macie tutaj: ROZGRZEWKA, a na rozciąganie tutaj: ROZCIĄGANIE. Oczywiście jak zwykle trzymam kciuki za Was i za siebie i czekam na wiadomości o tym jak Wam idzie! Buziaki!
PS. Link do całej akcji tutaj: AKCJA: PŁASKI BRZUCH NA WIOSNĘ

Dzień DWUDZIESTY DRUGI
Relaks 🙂
Dzień DWUDZIESTY TRZECI
Na dziś dwa filmy, ale wierzę, że damy radę!
Dzień DWUDZIESTY CZWARTY
 
Dziś odsyłam Was do łazienki. Wiosna już za kilkanaście dni, więc zadbajcie o siebie. Puszczam Wam teksty “sposoby na piękne nogi w 20 minutoraz “sprawdzone sposoby na cellulit” – myślę że na pewno część z nich możecie zastosować również “na brzuch”. Nie wiem czy czytaliście o Martynie – facebook / Martyna… Martyna to jedna z nas, która postanowiła stanąć na głowie i zmienić swoje życie. Podziwiam ją bardzo, bo nawet gdy jej się naprawdę nie chciało, wychodziła biegać, a do ćwiczeń z poprzedniej akcji zaangażowała również swojego chłopaka. Pomyślcie więc nad wspólnym spędzaniem czasu. Może zamiast kolejnego nudnego wieczoru przed telewizorem, wyjdziecie gdzieś razem się poruszać? Podpowiedzi znajdziecie w tekście: pomyły na FIT randkę.
 
Dzień DWUDZIESTY PIĄTY
 
….a dziś:
 
 
Dzień DWUDZIESTY SZÓSTY
 
Pamiętajcie, że nie osiągniecie sukcesu, jeśli nie zapanujecie nad swoją dietą. Pojedyncze porady na pewno znajdziecie na blogu ( jeśli czegoś Wam tu brakuje to dajcie znać ). Przypominam o akcji drugie śniadanie, w której znajdziecie przepisy na dania, które możecie zabrać ze sobą w drogę. Całość znajdziecie tutaj: akcja: drugie śniadanie
 
Zauważyłam również, że część z Was, która prosi mnie o jakieś porady i przysyła swoje zapiski żywieniowe, bardzo mało pije. Pamiętajcie, że woda jest niezbędna i że dosładzany sok, to również kalorie. Jeśli macie problem z tym, by wypijać odpowiednią ilość wody, ściągnijcie sobie jakąś aplikację, która Wam o tym przypomni 🙂
 
Dzień DWUDZIESTY SIÓDMY
 
 
 
Dzień DWUDZIESTY ÓSMY
 
Dzisiaj dzień wolny od treningu, ale pamiętajcie – NIE odpuszczamy. Cały czas trzymamy dietę i “ucinamy” kalorie gdzie się da. Proponuję dziś bardzo długi spacer, albo przynajmniej godzinę jakiejkolwiek innej aktywności. Być może ktoś z Was rzuci się na bieganie – w końcu wiosna sprzyja. Jeśli tak, odsyłam do tekstu błędy początkujących biegaczy, byście nie narobili sobie szkody, a pożytku. Zbierajcie energię, bo już od jutra zaczynamy nowy tydzień, a więc połowa za nami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *