odchudzanie, treningi

płaski brzuch na wiosnę – tydzień trzeci

Startuje trzeci tydzień akcji “płaski brzuch na wiosnę“! Jeśli dotrwałaś/eś do trzeciego tygodnia BRAWO. Jeśli masz dni, w których naprawdę Ci się nie chce i brakuje Ci motywacji, zajrzyj tutaj: 20 głupich motywacji do ćwiczeń i nie poddawaj się. Za każdym razem powtarzaj sobie, że “jeżeli będziesz iść tylko w słoneczne dni, nigdy nie dojdziesz do celu”. Wiosna już coraz bliżej – niech to będzie dodatkową motywacją!
Cała akcja do prześledzenia tutaj: płaski brzuch na wiosnę
Dzień PIĘTNASTY
Odpocznij. Regeneracja to część treningu. Przeczytaj wpis Dlaczego nie warto przechodzić na dietę? 

Dzień SZESNASTY

Film na dziś – Trening kardio dla początkujących

Dzień SIEDEMNASTY

Dziś polecę Ci akcję POMYSŁY NA DRUGIE ŚNIADANIE. Zastanów się czy Twoje posiłki są regularne i czy naprawdę nie jesteś w stanie przygotować sobie na szybko czegoś, co nie będzie Ci dorzucać, a co podkręci Twój metabolizm i naprawdę nasyci. Zachęcam też do przeczytania wpisu, który polecałam już tysiące razy 10 najgłupszych wymówek od treningu – tak na wszelki wypadek, gdyby szukanie argumentów miało z Tobą zwyciężyć.

Dzień OSIEMNASTY

Film na dziś – Spalanie Boczków

Dzień DZIEWIĘTNASTY

Dziś wyjątkowo nie robimy przerwy tylko powtarzamy trening kardio z początku tygodnia:

Dzień DWUDZIESTY

Porządnie wypocznij. Jeżeli masz taką możliwość to dobrze się wyśpij, a jeśli nie to staraj się chociaż dziś nie przemęczać. Jeśli jeszcze nie czytałaś/eś, sprawdź wpis Dlaczego nie jesteś szczęśliwy?

Dzień DWUDZIESTY PIERWSZY

Dziś spróbujcie sobie dać wyjątkowy wycisk i wykonać zarówno jeden jak i drugi film. Trzymam kciuki! Czekam na informacje o tym jak Wam idzie – może ktoś już zauważył pierwsze efekty? Trzymam kciuki!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *