odchudzanie, treningi

akcja: smukłe UDA w 30 DNI

Pora na kolejną akcję – tym razem rzeźbimy uda w 30 dni! Po dwóch poprzednich akcjach – SEXY PUPA i PŁASKI BRZUCH, pora na to co lubicie najbardziej – nogi. Treningi te są proste i stosunkowo krótkie, dlatego wrzucam je raczej z myślą o grupie początkującej, która często odpuszcza, bo “za ciężko” lub “nie ma czasu”. Jeśli ktoś powie, że nie ma czasu na te treningi, to po prostu mu nie uwierzę. Jeśli ktoś nie potrafi znaleźć niecałej godziny dla siebie w ciągu dnia, tzn że powinien się zastanowić co robi źle w swoim życiu, albo chociaż po co żyje, skoro nie ma czasu żyć. Na wszelki wypadek odsyłam tutaj: jak znaleźć czas na ćwiczenia? 


WYDARZENIE NA FACEBOOK’U: https://www.facebook.com/events/754938377941083/#

WSZYSTKIE TRENINGI ZNAJDZIESZ TUTAJ:
 
TYDZIEŃ PIERWSZY – klik klik
TYDZIEŃ DRUGI – wkrótce
TYDZIEŃ TRZECI – wkrótce
TYDZIEŃ CZWARTY – wkrótce
TYDZIEŃ PIĄTY – wkrótce
WAŻNE: 
1. Przed każdym treningiem ROZGRZEWAJCIE się.
2. Po każdym treningu ROZCIĄGAJCIE SIĘ.
3. Nie zniechęcajcie się – naprawdę jesteście w stanie wykonać te ćwiczenia, nawet jeśli w połowie filmu ( lub na samym jego początku, myślicie że jednak nie ).
4. Nie gwarantuję Wam, że po tych treningach Wasze nogi będą jak z bajki, ale ja jestem żywym przykładem na to, że te treningi działają i mają sens.
5. Pamiętajcie, że NIE SCHUDNIECIE wykonując tylko te ćwiczenia. Starajcie się jak najwięcej ruszać, zastanówcie się nad swoją dietą i pielęgnacją. Dużo na ten temat mówię tutaj: pytania i odpowiedzi część pierwsza
6. Jeśli czegokolwiek nie wiecie – pytajcie. Odpowiem na wszystkie pytania, jeśli tylko będę znać odpowiedź 🙂
Jeśli nie wiecie jak się rozgrzać, odsyłam tutaj: rozgrzewka – filmy,  natomiast filmy z rozciąganiem macie tu: rozciąganie – filmy.
 
W razie jakichkolwiek pytań odsyłam na wydarzenie lub mojego maila bazyliowymus@gmail.com
Powodzenia!
 
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *