przepisy

deser białkowy – posiłek potreningowy

Mówią, że jak jest dieta to zero cukru i słodyczy i że niedobrze, niesmacznie i fuj. Ilekroć to słyszę, tylekroć zastanawiam się, czy osoba opowiadająca te brednie, choć raz w życiu, komfortowo o siebie zadbała czy naprawdę wierzy, że wpieprzając frytki z maczka, nie odnajdzie nigdzie na świecie, smacznej i zdrowej alternatywy dla nich. Owszem, ja również kocham te ziemniaki i nie będę ściemniać, że już nigdy ich nie kupię, bo kupię je nie raz. Jednak czasy, gdy na półkach hulała pustka już dawno minęły i teraz naprawdę można zrobić coś, co nam nie zaszkodzi, a pomoże, a do tego będzie naprawdę sztosikiem. Do rzeczy. Dziś przepis na deser białkowy – idealny posiłek po treningu – słodki, owocowy, czekoladowy, idealny również na deser. Czekoladowe białko, słodkie owoce i chia – co może być lepszego? Ok, przy upale ta wersja byłaby lepsza jako lody, ale dziś znów jest zimno, więc… 🙂

przepis na posiłek potreningowy – DESER BIAŁKOWY 

 
Składniki:
– duży banan
– odżywka białkowa czekoladowa 60 gramów (ja użyłam > TEJ < z Bulk Powders)
– łyżka chia (do kupienia tutaj: CHIA)
– ulubione owoce (tu truskawki, winogrona, brzoskwinia)
– 100 ml wody niegazowanej
Przepis:
1. Owoce myjemy.
2. Banana zasypujemy odżywką białkową, zalewamy wodą,
3. Całość blendujemy, zlewamy do miseczki.
4. Owoce kroimy na mniejsze kawałki, dodajemy.
5. Posypujemy nasionami chia.
PS. Pamiętajcie, że na produkty z http://www.bulkpowders.pl macie zniżkę z kodem!

2 thoughts on “deser białkowy – posiłek potreningowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *