odchudzanie

TRENINGI: podsumowanie lipca

艢wistu gwizdu posz艂o w … 馃槈 Tak tak. Pytacie o moje treningi, a 偶e to nuda i nic nadzwyczajnego i z regu艂y o nich nie pisz臋, chyba 偶e g艂upoty, to dzi艣 postanowi艂am zrobi膰 wyj膮tek i pykn膮膰 szalone podsumowanie lipca, co by nie by艂o, 偶e sobie same fotki w sportowych slipach wrzucam. Wraz z podsumowaniem, pojawia si臋 dobra nowina dla hejter贸w, oraz wszystkich tych, kt贸rzy my艣l膮, 偶e rad臋 trzeba dawa膰 zawsze i na sto procent: ot贸偶 ja w lipcu nie da艂am rady. Mo偶ecie powiedzie膰, 偶e jestem cienias, prawd臋 m贸wi膮c mam na to wywalone 馃檪

Plan na lipiec – moje oczekiwania:

– przebiec mi臋dzy 150 a 200 kilometr贸w
– zrobi膰 d艂ugie wybieganie na 30 kilometr贸w
– przejecha膰 na rowerze 1000 kilometr贸w
– odwiedzi膰 si艂owni臋 przynajmniej 8 razy

Plan na lipiec – moja rzeczywisto艣膰

– nie dobi艂am chyba nawet do 150 kilometr贸w, wstyd
– wybieganie na 30 kilometr贸w nadal przede mn膮
– przejecha艂am na rowerze blisko 900 kilometr贸w

– si艂ownia聽+ treningi w domu, wykonane wi臋cej razy ni偶 zak艂ada艂am

TRENINGI

T艂umaczenie si臋 jest g艂upie, ale nie mog臋 sobie odm贸wi膰 tej przyjemno艣ci. Potencjalne d艂ugie wybieganie przerwa艂 ci臋偶ki upa艂, oraz policja przestraszona moim stanem, podczas tego偶 upa艂u. Plan jest taki, by w tym miesi膮cu to jednak nadrobi膰. Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo nadal jestem s艂abeuszem i padam jak mucha. Po latach notorycznego omdlewania i zalewania si臋 ciep艂em, postanowi艂am jednak zabawi膰 si臋 w detektywa i rozwi膮za膰 zagadk臋 z cyklu: “mdlej臋 bez powodu”. P贸ki co wszystkie wyniki mam w normie i nikt nie zna odpowiedzi, ale wzi臋艂am si臋 ostro, wi臋c pobujam si臋 jeszcze po lekarzach, a偶 kto艣 w ko艅cu znajdzie przyczyn臋 i niczym r贸偶d偶k膮 magiczk膮 uleczy m贸j schorowany 艂epek.

Rower…c贸偶, gdyby nie 3 kolizje w ci膮gu miesi膮ca, zdarte kolana i 艂upanie w krzy偶u, ze spokojem da艂abym rad臋. W tym miesi膮cu ponownie planuj臋 przejecha膰 co najmniej 1000 kilometr贸w i o ile nie rozjedzie mnie jaki艣 przyg艂up, lub nie zaczn臋 si臋 z kim艣 艣ciga膰 ko艅cz膮c na s艂upie. Dr偶yjcie wi臋c wszyscy i uwa偶ajcie na szalon膮 rowerzystk臋 z pozna艅skiej Wildy. Si艂ownia… latem jest dla mnie wiele atrakcji poza ni膮, wi臋c i tak jestem w szoku, 偶e chce mi si臋 na niej czasem pojawia膰 i 偶e mam jeszcze ochot臋 trenowa膰 w domu po艣lady z Mel B. Ilo艣膰 trening贸w zwi臋ksz臋 na jesie艅.

TRENING SI艁OWE / CARDIO

Jak widzicie mniej u mnie trening贸w si艂owych, zdecydowanie wi臋cej cardio. Wielokrotnie ju偶 m贸wi艂am, 偶e nie jestem na konkretnej diecie, wi臋c i teraz nie napisz臋 Wam niczego odkrywczego. Stosuj臋 si臋 do zasad, o kt贸rych niejednokrotnie pisa艂am na blogu. Je艣li chodzi o alkohol… pi艂am w tym miesi膮cu dwa razy, z czego raz by艂a to jedna puszka piwa. W sierpniu raczej nie napij臋 si臋 wcale, bo i tak zachowuj臋 si臋 jakbym by艂a wiecznie nawalona, a po piwie mam zawsze ochot臋 na…kolejne piwo, co w konsekwencji ko艅czy si臋 szalon膮 imprez膮 i brakiem treningu nast臋pnego dnia. W lipcu jad艂am g艂贸wnie mi臋so (mo偶e nawet za du偶o mi臋sa), jajka, owoce i warzywa. Miewam te偶 ostatnio rzuty na s艂odycze, dlatego na wszelki wypadek w zamra偶arce trzymam ca艂y czas聽lody z bia艂kiem, ale przyznaj臋 偶e takie czekoladowe pianki sprzedawane u mnie w sklepie, te偶 robi膮 robot臋. Ca艂kowicie wykluczy艂am ze swojej diety wszelkie jogurty i ciastka owsiane. Chcia艂abym napisa膰, 偶e unikam glutenu, ale nie po to si臋 tu produkuj臋, 偶eby Was ok艂amywa膰.

 

 

NOWY MIESI膭C

Nowy miesi膮c to jeszcze wi臋ksza motywacja, jeszcze ciekawsze plany i jeszcze lepsze perspektywy. Jeste艣my tylko lud藕mi, nie wysz艂o, trudno. Zobaczymy, mo偶e tym razem si臋 uda. Najwa偶niejsze, 偶e jestem na dobrej drodze i 偶e po kontuzji odzyska艂am pe艂n膮 sprawno艣膰 w nodze. Tu chcia艂abym jeszcze raz bardzo podzi臋kowa膰, bi膰 brawo, pochwali膰 i zareklamowa膰聽FIZMED w Warszawie– Mateusz jest jedyn膮 osob膮 od lat, kt贸ra przem贸wi艂a mi troch臋 do rozs膮dku – a nie trzeba mnie jako艣 specjalnie zna膰, by wiedzie膰, 偶e jestem uparta i g艂upia jak koza i 偶e naprawd臋 ci臋偶ko mi co艣 wbi膰 do g艂owy. Naprawd臋 postanowi艂am zadba膰 o rozci膮ganie, rollowanie i rozbijanie tego syfu (ups), kt贸ry sprawia艂, 偶e czu艂am si臋, jakbym zamiast n贸g ci膮gn臋艂a za sob膮 walec. Nie zdawa艂am sobie z tego sprawy i nigdy bym na to nie wpad艂a, ale po solidnych rolkach czuj臋, 偶e pierwszy raz od lat, nie bol膮 mnie nogi i nie musz臋 ich co wiecz贸r wrzuca膰 na sufit, ok艂adaj膮c zmro偶onym karpiem, by poczu膰 ulg臋. Uff, dzi臋ki Mateusz i do szybkiego zobaczenia!

 

Pytacie jeszcze o wymiary:
BIUST: 87 cm
TALIA: 65 cm
BIODRA: 90 cm
Wzrost: 163 cm聽– my艣l臋, 偶e warto to tu podkre艣li膰, bo ilekro膰 spotykam kt贸rego艣 z czytelnik贸w na ulicy, tylekro膰 s艂ysz臋 “ale Ty jeste艣 niska, w Internecie wygl膮dasz na wysok膮”.
Je艣li chodzi o tali臋, c贸偶. Mam kr贸tki tu艂贸w i nigdy nie b臋d臋 mie膰 wci臋cia. Nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek mia艂a mniej ni偶 63 cm w talii, a przecie偶 kiedy艣 by艂am prawdziwym patykiem. Mam za to d艂u偶sze nogi, wi臋c summa summarum i tak jestem zadowolona.

M贸j plan na ten sierpie艅:

– wszystko to, co mia艂am zaplanowane na lipiec
+ jeszcze bardziej cisn膮膰 pupk臋
+ zej艣膰 dwa kilogramy ( ha i tak si臋 nie uda :))
+ pi膰 wi臋cej zielonej herbaty i wody ( nigdy nie mia艂am z tym problemu, ostatnio mam )
…a jak Wasze plany na sierpie艅? 馃檪





11 thoughts on “TRENINGI: podsumowanie lipca

  1. moj plan na sierpien dobre pytanie 馃榾 praca nad brzuchem bo zawsze mam z tym problem. no i bicie sie ciagle z mysla czy zapisac sie do boxu crossfitowego :). 3maj sie i cisniemy ja czekam na Twoj start w maratonie bede tak krzyczal mocno jak Ty na 5 nocnej 馃檪 ! piona

  2. M贸j plan na sierpie艅 … To wzi膮膰 si臋 w ko艅cu do pracy nad sob膮. Ju偶 od tygodnia walcz臋 z akcj膮 p艂aski brzuch na wiosn臋 (lepiej p贸藕no, ni偶 wcale :p) i kupi艂am sobie karnet na si艂ownie. Wi臋c zapowiada si臋 ca艂kiem dobrze 馃檪

  3. Wszystko fajnie, ambitny plan i efekty s膮 ale…czy nie warto zaj膮膰 si臋 czyms ciekawszym ni偶 tylko trywialne zabawy ze swoim cia艂em ?

    1. Je偶eli uwa偶asz, 偶e dbanie o swoje zdrowie i rozw贸j pasji jest nieciekawe, to Ci wsp贸艂czuj臋 i zastanawiam si臋, co mo偶e by膰 w 偶yciu wa偶niejsze. "Trywialne zabawy" – zapisz si臋 kiedy艣 na p贸艂maraton, przebiegnij, poznaj ten trud, te emocje i zobaczysz jak bardzo jest to trywialne 馃檪 No i nie os膮dzaj nikogo po jednym wpisie, bo poza tym, 偶e si臋 ruszam, da艂am rad臋 sko艅czy膰 dobre studia i kursy, mam czas na czytanie ksi膮偶ek, chodzenie do muzeum, poznawanie innych kultur i wiele innych rzeczy, kt贸re prawdopodobnie uwa偶asz za bardziej ambitne 馃檪

      Pozdrawiam ciep艂o

  4. Wreszcie wydrukowa艂am sobie "mini planer" na sierpie艅, ale tym razem nie zapisa艂am w nim od razu plan贸w treningowych, bo o dziwo mnie to zniech臋ca艂o, ale na bie偶膮co, codziennie mam zamiar go uzupe艂nia膰 tym co uda艂o si臋 zrobi膰. Chc臋 robi膰 po 3-4 treningi w tygodniu, przebi膰 wreszcie biegowe 10 km i ogarn膮膰 si臋 z jedzeniem s艂odyczy 馃檪

  5. Powolny powr贸t po zlamaniu stopy do trening贸w si艂owych, na razie w warunkach domowych. Nowy plan treningowy i 偶ywieniowy daj膮 motywacje. Zero podjadania i 偶elazne trzymanie sie zasad.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *