przepisy

koktajl potreningowy z odżywką białkową

koktajl potreningowy z odżywką białkową

Często pytacie o to co pić po treningu? Czy warto cokolwiek jeść po treningu? Czy najlepiej byłoby trenować przed snem i położyć się “na głodnego”? Według mnie ZAWSZE po treningu należy “uzupełnić siły”. Osobiście najczęściej wciągam koktajl białkowy zmiksowany z owocami, a wynika to z tego, że taki koktajl robi się nie dłużej niż 5 minut, a po powrocie z treningu marzę jedynie o tym, by wbiec jak najszybciej pod prysznic. Tak jak więc obiecałam, wrzucam dziś przepis na koktajl potreningowy z odżywką białkową. Ten koktajl jest naprawdę sztosem, a jeśli ktoś lubi banany, to już w ogóle ma niebko. Koktajle białkowo-węglowodanowe to naprawdę dobry wstęp do potreningowej regeneracji, która jest niezbędna do budowania dobrej formy. Nie omijajcie więc tych posiłków, tylko sprawcie, by były jak najlepszej jakości. Sprawdźcie też dział przepisy na DANIA Z ODŻYWKĄ BIAŁKOWĄ, oraz inne PRZEPISY NA KOKTAJLE – urozmaicania nigdy dość.

koktajl potreningowy z odżywką białkową

Składniki:

maliny – pół szklanki (jeśli nie macie dostępu do świeżych, użyjcie mrożonych)
jeden duży banan
200 ml wody
Przepis – składniki na jedną porcję
Maliny opłukujemy i wrzucamy do wysokiego pojemnika.
Banana obieramy ze skórki, dokładamy do malin.
Całość zasypujemy odżywką białkową.
Zalewamy wodą.
Miksujemy blenderem.
Wypijamy ze smaczkiem.
koktajl po treningu z odżywką białkową

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *