odchudzanie, slider

10 powodów, by ruszyć na trening

Szukasz kolejnych wymówek, byle tylko nie wybrać się na trening? Nie próbuj być leniem. Odpuść, bo przebiję każdą z nich! Poznaj 10 powodów, by ruszyć na trening i zbieraj się! Trening to nie tylko dobra forma, super ciało, wymarzona sylwetka i coś tam, coś tam. Argumentów, by zacząć trenować jest wiele, ale dziś przedstawię Ci tylko dziesięć z nich. 10 powodów, które powinny Cię wystarczająco zmobilizować, by w końcu się ruszyć. Hopsa!

10 powodów, by ruszyć na trening

 

Jeśli się w porę ruszysz, ONA będzie w Twoim zasięgu. Wyrzeźbiona sylwetka, której zazdroszczą Ci wszyscy znajomi. Dla tej zazdrości w oczach naprawdę warto się trochę rozruszać 😉

Kondycja, dzięki której nie dostaniesz zadyszki przy pierwszym podbiegu do auta. Lepsza kondycja równa się lepszy seks. Tak, wiem, że ten argument na pewno do Ciebie trafi.

Pewność siebie – każdy kolejny trening sprawia, że pokonujesz swoje słabości. Gdy już wiesz, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, to i pewność siebie utrzymuje się na odpowiednim poziomie.

Brak cellulitu – tak, jędrne ciało bez galarety jest w zasięgu Twojej ręki. Super, prawda?

Kratka na brzuchu – inni dalej będą o niej marzyć, Ty będziesz ją mieć.

Zdrowy tryb życia to większa szansa na zdrowie do późnej starości. O ile nie zabije Cię wcześniej auto wyjeżdżające zza rogu, regularnie trenując, możesz dołączyć do grona tych dziadków, którzy biegając w maratonach, wyprzedają małolatów z wielkim uśmiechem.

Lepsza odporność – ciao przeziębienie! Smarki w nosie, żegnajcie na zawsze!

Więcej fanów na Instagamie – tak, tak, nic tak nie przyciąga jak fit ciałko, które dla innych na zawsze pozostanie w sferze marzeń. Jest FIT, jest FEJM.

Szanse na randeczki rosną – ludzie, którzy dbają o siebie, potrafią zadbać o innych, przez co są bardziej atrakcyjni. W połączeniu z atrakcyjnym ciałem (wynikiem ciężkim treningów), stają się „towarem deficytowym”, cieszącym się zdecydowanym powodzeniem. Czy to aby nie o Tobie?

Czas dla siebie – możesz nie mieć czasu na nic, ale uwierz nam, że jeśli pokochasz treningi, zawsze znajdziesz na nie czas i już zawsze będzie to czas tylko dla Ciebie.

 

“10 powodów, by ruszyć na trening” przeczytane?

Sprawdź również:

SZOKUJĄCE fakty na temat diety

pierwszy raz na siłowni – jak ogarnąć

jak uniknąć wieczornego podjadania

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *