odchudzanie, slider

pomysły na wiosenny trening

Na siłowni upał i tłok, bo wszyscy robią formę na latko, a Tobie wciąż mało ruchu? Może po prostu masz dość siedzenia w zamkniętych pomieszczeniach i planujesz skorzystać z pogody? Chcesz poruszać się w terenie, ale nie wiesz, który z treningów byłby dla Ciebie, a może po prostu interesuje Cię taki trening, który będzie najskuteczniejszy i w możliwie najkrótszym czasie pozwoli Ci na szybki wzrost formy? Sprawdź pomysły na wiosenny trening w terenie i ruszaj pupkę nim zrobi się lato!

pomysły na wiosenny trening

1. Jazda na rolkach – najlepszy trening cardio, który jednocześnie jak żaden inny rzeźbi nasze pośladki. W ciągu godziny pozwala spalić nawet 700 kcal! Jeżdżąc na rolkach rozruszasz wszystkie mięśnie nóg, ale i pośladków, brzucha, pleców i rąk – słowem: godzina na rolkach i kompleksowy trening całego ciała za Tobą, a tyłeczek Jen Setler jest już wkrótce Twój. Dodatkowa zaleta? Jazda na rolkach może zastąpić Ci nudną randkę, lub być alternatywą dla latte z koleżanką- zamiast wypijać dodatkowe kalorii, spalicie nadwyżki i wyślecie cellulit do diabła.

 

PS. Po treningu koniecznie wskocz na roller i dobrze rozmasuj zbite, zmęczone mięśnie.

2. Rower – jeżdżąc nim ominiesz miejskie korki i unikniesz nadciśnienia. Długie wycieczki rowerowe mogą być najlepszą alternatywą dla nudnych treningów cardio, a co przy tym zwiedzisz i schudniesz to Twoje. Na wycieczkę koniecznie zabierz ze sobą wodę kokosową, która doskonale nawadnia i uzupełnia utracone minerały.

PS. Pamiętaj, że godzina jazdy na rowerze pozwala spalić baaaaardzo dużego burgera!

 

3.Pływanie – przed grillem w sam raz. Zimą możesz popływać tylko na basenie, więc warto właśnie teraz skorzystać z upału i dać nura do jeziorka. Godzina treningu to blisko 1000 spalonych kalorii i ciało jędrne niczym ze Słonecznego Patrolu. Dodatkowym atutem pływania jest skuteczna walka z cellulitem – nim się nie obejrzysz, po pomarańczowej skórce pozostanie tylko wspomnienie.

PS. Sprawdź również pozostałe sposoby na cellulit

4. Siatkówka plażowa – trening, który z prędkością światła rozrusza całe Twoje ciało. Wyskoki, zagrywki, dynamiczne ruchy z pewnością wydobędą z Ciebie siódme poty. Regularna gra w siatkówkę nie tylko pozwoli spalić Ci zbędne kilogramy, ale wzmocni Twoje mięśnie całego ciała. Dodatkowa gra zespołowa pozwoli Ci poznać nowe, wspaniałe towarzystwo. Jeśli czekasz na wielkie, wakacyjne love, sprawdź na miejskiej plaży- może już tam czeka?

 

5.Wake– coraz modniejszy sport wodny, polegający na płynięciu po powierzchni wody na desce, przy jednoczesnym trzymaniu się liny. Wake ma to do siebie, że jeśli stracisz równowagę, stracisz też panowanie nad dechą i raz dwa padniesz niczym mucha. Twoje ciało musi być więc w ciągłym czuwaniu, a Twoje mięśnie napięte i czujne. Ponieważ wakeboarding jest stosunkowo nowym sportem w Polsce, nie zdążył Ci się pewnie jeszcze znudzić i da Ci więcej frajdy niż w kółko powtarzany trening na siłce. Poza tym choć wydaje się być sportem dla wybranych, każdy może sobie z nim poradzić. Przykładem jest niepełnosprawny Krzysztof Stern, o którym przeczytasz TUTAJ. Zrób to najlepiej teraz, przed wyjściem na trening. Gwarantuję, że ten wpis da Ci niezłego kopa i zrobisz co najmniej dwa razy lepszy trening, niż to było w planach. Piona!

1 thought on “pomysły na wiosenny trening

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *